preloader

Jedź i leć!

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Rezerwację najlepiej zrobić 4-5 dni przed planowaną podróżą. W okresie wakacyjnym, ferii czy świąt najlepiej zapewnić sobie transport 2-3 tygodnie przed planowaną podróżą.

Tyle samo co wymagają tego linie lotnicze. W razie większej ilości lub bagażu ponadnormatywnego prosimy o poinformowanie nas przy rezerwacji.

Za nasze usługi można zapłacić kartą u kierowcy, blikiem, przelewem przed usługą.

Oczywiście, że tak, należy taką informację podać dokonując rezerwacji w dziale „uwagi"

Kierowca przedzwoni do Pana/Pani po około 20 minutach po lądowaniu i podjedzie pod terminal T1.

Po odprawie proszę wyjść na zewnątrz przed terminal T1 i podejść pod szklane wiaty (10 metrów vis a vis terminala).

Absulutnie nie. W ofercie „Family Transfer" dla najmłodszych zapewniamy nosidełka, foteliki i bustery w cenie przejazdu.

Tak. Jeśli opóźnienie nie jest większe jak 1 godzina to czekamy w cenie transferu. Każda następna godzina oczekiwania kierowcy na pasażera wynosi 50zł/h.

Tak, proszę taką informację niezwłocznie zgłosić pracownikom biura Go&Fly w wiadmości e-mail lub telefonicznie.

Taką informację prosimy zgłosić przy rezerwacji. Za usługę pobieramy opłatę w wysokości 50zł.

Jeśli płatność nastąpi u kierowcy gotówką to oczywiście że tak. Kiedy płatność nastąpi przelewem lub blikiem przed usługą to paragon lub fakturę vat przesyłamy drogą elektroniczną.

Tak. Proszę zgłosić kierowcy chęć krótkiego postoju, a na najbliższej stacji benzynowej zrobimy postój.